samedi 14 janvier 2017

Four ATC for Dusty Attic


Bonjour tout le monde! 
Voici mon premier projet pour mon nouveau Dt Dusty Attic. 
Dusty Attic est une compagnie australienne qui fabrique des chipboards mais aussi des stencils, fleurs et peintures.

Hi everyone!
Here is my first post for my new Dt Dusty Attic. 
Dusty Attic is a australia company of chipboard, but also manufactures stencils, flowers and paints.



J'ai utilisé le chipboard "ATC Frames 7" que j'ai altéré avec le produit à craqueler Dusty Attic.

I used the chipboard "ATC Frames 7" I altered with Dusty Attic Crackle Varnish.





J'ai utilisé tout les morceaux du chipboard, même les ovales à l'intérieur. J'ai aussi mis le mot "remember" de "Mini Words 1".

I used all of the pieces of the chipboard, even the ovals inside. I added too the word "remember" of "Mini Words 1".




J'ai ajouté 2 badges Cuts2luv de la nouvelle collection de janvier.

I added two Cuts2luv flairs of the new january collection.




Materials used:

-Dusty Attic ATC Frames 7
-Dusty Attic Mini Words 1
-Dusty Attic Crackle Varnish
-13arts papers
-13arts Spray
-49andmarket stamps
-Cuts2luv flairs




1 commentaire: